NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA » GALAXY ŻYCIE V.0.95.6 DODATKOWE ULEPSZENIA I POPRAWKI 03.10.2014

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Galaxy Życie v.0.95.6 dodatkowe ulepszenia i poprawki 03.10.2014

  
Mik2006
16.03.2014 21:49:27
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 30 #1780573
Od: 2014-2-11


Ilość edycji wpisu: 2
żródło:

http://forums.ubi.com/showthread.php/844490-PC-Galaxy-Life-v-0-95-6-Release-Notes?p=9563284#post9563284


Galaxy Życie v.0.95.6 dodatkowe ulepszenia i poprawki 03.10.2014

Teraz nie można już zapraszać lub akceptować podań członków do sojuszu podczas wojny Sojuszu.
Szukaj Sojusz teraz działa.
Dobór sojuszy do wojny będzie lepszy: staramy się przypisać Państwu bardziej podobny dostępny sojusz upewniając się, że nie mieliście z nim wojny niedawno, z mniej lub bardziej podobną liczby graczy, stopniem / Pozycją Sojuszu / Liczbą Punktów Wojny / Poziomem i innymi rzeczami wewnętrznymi i tajnymi (hmmm..tajnymi? WTF?).
Adaptacja osłony sojuszu po wojnie oparte na wynikach sojuszu: Czas waha się od 3 do 48 godzin w oparciu o swoje ostatnie wyniki Sojuszu, biorąc pod uwagę zwycięstwa / porażki w serii wojen, zamiast po wyniku ostatniej wojny Sojuszu jak to było do tej pory.
Poprawie przewijanie w rankingu sojuszy.


Znane problemy, które mają być naprawione jak najszybciej

->Nowy system Punktów Wojny nie działa jeszcze poprawnie. Będziemy rozwiązać problem, pomniejszać/przetwarzać ponieważ rozważamy wartość budynków. Wygrasz procent pewnej liczby Punktów Wojny, który będzie taki sam dla wszystkich planet/kolonii z tego samego poziomu Bazy Gwiezdnej (który zmieni się w zależności od poziomu Bazy Gwiezdnej kolonii/planety atakującego i obrońcy), w zależności od odsetka zniszczone budynków. Będzie również premia za zniszczenie 100% planety jednym ataku...chcieli byśmy abyście rozbudowywali do maksimum swoje Bazy Gwiezdne, budynki, obronę, jednostki, aby zmaksymalizować zarówno Pumkty Wojny zarobione w ataku i jednocześnie starając się aby dla wroga było trudniej zarobić Punkty Wojny.
->Nowy system Auto Naprawa w wojnach: zamiast bieżącego 8h, 16h, 32h będzie się zmieniać w zależności od różnicy w wielkości sojuszy, aby sojusze miały średnio taką samą liczbę ataków w każdej wojnie. Jeśli oba sojusze mają ten sam rozmiar będą miały ten sam czas Auto Naprawy podczas całej wojny. Jeżeli sojusz jest 40% większy będzie mieć 40% większy czas Auto Naprawy, jeśli jest to 400% większy będzie miała 400% większy czas Auto Naprawy itd.
Będziemy w dalszym ciągu dostosowywać system kojarzenia sojuszy na wojny.

Główne idee z tych wszystkich ostatnich i nadchodzących zmian

Usunąć głównie problemy w sojuszach i zagadnienia związane z wykorzystaniem luk w zabezpieczeniach po to aby gra była bardziej sprawiedliwa i była przyjemnością dla wszystkich.
Uwzględnić różnicę poziomów Baz Gwiezdnych każdego gracza i procent zniszczenia każdego ataku do obliczenia Punktów Wojny, oprócz premii za zniszczenie 100% z jednego ataku również pokazać graczom że nie opłaca się zaniżać wartości swojej planety i warto budować ją rozwijać budynki, obronę oraz ulepszać jednostki.
Aby upewnić się, że deklarowane wojny są z podobnymi poziomem sojuszami zamiast fałszywych wojen (chyba multikonto mieli na myśli-ustawione wojny) czy wojnę prowadzoną przez jedną osobę.
Aby sojusze na wysokim poziomie walczyły z sojuszami na wysokim poziome, a sojusze na niskim poziomie walczyły z sojuszami na niskim poziomie, upewniając się że nie znajdziesz żadnego sojuszu (osób w sojuszu) nieaktywnego.
Aby zapewnić dłuższa osłonę dla sojuszu który często przegrywa, a krótszą osłonę dla sojuszu który czesto wygrywa.
Dać dłuższe czasy automatycznej naprawy bazy (planety głównej) większych sojuszy i krótszego czasu automatycznej naprawy bazy (planety głównej) dla mniejszych sojuszy proporcjonalnie do różnicy rozbudowy walczących sojuszy.



Mam nadzieję, że podoba Ci się ten pierwszy krok, aby rozwiązać większość głównych problemów w grze. Jak wiecie, jesteśmy zawsze otwarci na Państwa opinie w celu dalszej poprawy go, jak to poprawa częściowo wynika z zebranych w jednym mamy zarówno PC i mobilnych wersji gry w ciągu miesięcy.
_________________
Sojusz TEAM SIX - Zapraszam
  
Mik2006
16.03.2014 22:14:21
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 30 #1780610
Od: 2014-2-11


Ilość edycji wpisu: 1
Jak są/będą naliczane punkty wojny:


-Im wyższy poziom bazy gwiezdnej atakujesz, tym więcej punktów wojny można wygrać.
-Im wyższy poziom bazy gwiezdnej atakującego, tym wyższa maksymalna potencjalna ilość punktów wojny jaką można wygrać.
-Można osiągnąć maksymalną ilość punktów wojny atakując ten sam poziom bazy gwiezdnej jak twoja.
-W ataku: przypadku różnicy w poziomie bazy gwiezdnej słabszy zawsze zdobędzie więcej punktów wojny w ataku niż silny atakujący słabszego.
Parametry wyważone dla Sojuszu Wars:
-Karalność za atakowanie słabszych baz gwiezdnych została zwiększona.woskuję ze chodzi o to że nie będzie pkt za te bazy lub będą bardzo mocno zaniżone (?) punkty wojny w stosunku do punktów doświadczenia
-Maksymalna potencjalna liczba punktów wojny jakie można wygrać została podniesiona do 2500 (bitwa poziom 9 vs poziom 9).
_________________
Sojusz TEAM SIX - Zapraszam
  
Lucek
17.03.2014 19:39:18
Grupa: Użytkownik

Posty: 9 #1781755
Od: 2014-3-17
Znalazłem jeszcze takie coś nie wiem czy o tym tu pisze : (Tłumacz google) BYE BYE recyklerów! Teraz warpoints podane w każdym ataku będzie brać pod uwagę tylko część planety tam zniszczone i atakujący i obrońca różnicę poziomów Gwiazda bazowa. Teraz już nie będzie zależeć od rodzaju, poziomu lub liczby zniszczonych budynków! Więc upewnij się, budowy i modernizacji wszystko, aby upewnić się, że kto atakuje nie robi się dużo warpoints w prosty sposób!

Pierwsze regularne saldo nowego systemu beta warpoint! Po prostu zwiększyła ogólną ilość warpoints można dostać w każdym ataku, teraz nawet bardziej niż z poprzedniego systemu! Zmniejszyła się również premię za atakowanie planety lub kolonię z wyższym poziomem ramienny niż Ciebie, a kary za atakowanie planety lub kolonię z niższym poziomem gwiazdkowy podstawką! Więcej poprawek pochodzących jutro!

Nowe sojusze uszczypnąć! Teraz wszystkie planety i kolonie będą całkowicie autorepaired na początku wojny Alliance i na co 4 godziny-lub rzadziej, jeśli Sojusz ma więcej członków niż wróg, aby upewnić się, każdy może zaatakować samą liczbę razy! Mamy również Poprawiono błąd, który dał ci zbyt dużą ilość warpoints kiedy zaatakował częściowo zniszczonej planety

Dziękuje bardzo szczęśliwy lol
  
Mik2006
18.03.2014 14:59:28
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 30 #1782552
Od: 2014-2-11


Ilość edycji wpisu: 1
    Lucek pisze:

    Znalazłem jeszcze takie coś nie wiem czy o tym tu pisze : (Tłumacz google) BYE BYE recyklerów! Teraz warpoints podane w każdym ataku będzie brać pod uwagę tylko część planety tam zniszczone i atakujący i obrońca różnicę poziomów Gwiazda bazowa. Teraz już nie będzie zależeć od rodzaju, poziomu lub liczby zniszczonych budynków! Więc upewnij się, budowy i modernizacji wszystko, aby upewnić się, że kto atakuje nie robi się dużo warpoints w prosty sposób!

    Pierwsze regularne saldo nowego systemu beta warpoint! Po prostu zwiększyła ogólną ilość warpoints można dostać w każdym ataku, teraz nawet bardziej niż z poprzedniego systemu! Zmniejszyła się również premię za atakowanie planety lub kolonię z wyższym poziomem ramienny niż Ciebie, a kary za atakowanie planety lub kolonię z niższym poziomem gwiazdkowy podstawką! Więcej poprawek pochodzących jutro!

    Nowe sojusze uszczypnąć! Teraz wszystkie planety i kolonie będą całkowicie autorepaired na początku wojny Alliance i na co 4 godziny-lub rzadziej, jeśli Sojusz ma więcej członków niż wróg, aby upewnić się, każdy może zaatakować samą liczbę razy! Mamy również Poprawiono błąd, który dał ci zbyt dużą ilość warpoints kiedy zaatakował częściowo zniszczonej planety

    Dziękuje bardzo szczęśliwy lol



Pa, Pa, Gracze zaniżający poziomy Swoich Baz/Swoich Sojuszy!
Teraz punkty wojny zdobyte w każdym ataku przyznawane będą za zniszczone budynki podczas ataku/procęt zniszczonych budynków podczas ataku na bazę oraz barana będzie pod uwagę różnica poziomów Gwiezdnej Bazy atakującego i obrońcy. Teraz otrzymane punkty nie będą już zależeć od rodzaju, poziomu lub liczby zniszczonych budynków! Więc postaraj się wszystko ulepszyć i maksymalnie zmodernizować aby ten który atakuje nie zdobył łatwo Punktów Wojny na Tobie!

Pierwsze zmiany w nowym nowego systemie beta warpoint! Zwiększyła się ogólna liczba punktów wojny jakie można dostać w każdym ataku (dla wszystkich członków sojuszu), teraz jest o wiele więcej punktów wojny niz w poprzednim systemie! Zwiększyła się premia za atakowanie planety lub koloni z wyższym poziomem bazy gwiezdnej niż Twoja, a za atakowanie planety lub koloni z niższym poziomem odejmowane beda gwiazdki! Więcej poprawek/nastepne poprawki zostaną wprowadzone/opisane jutro!

Nowe sojusze zwyciężyć! Teraz wszystkie planety i kolonie będą całkowicie podlegały Autonaprawie po rozpoczęciu się wojny sojuszu i co 4 godziny będą się automatycznie odbudowywać -lub rzadziej jeśli Sojusz ma więcej członków niż wróg, po to aby każda ze stron w wojnie mogła zaatakować wroga taką samą liczbę razy! Poprawiono również błąd który dawał zbyt dużą ilość punktów wojny gdy atakowałeś częściowo już zniszczoną planetę.
_________________
Sojusz TEAM SIX - Zapraszam
  
Lucek
18.03.2014 16:32:18
Grupa: Użytkownik

Posty: 9 #1782682
Od: 2014-3-17
    Mik2006 pisze:

      Lucek pisze:

      Znalazłem jeszcze takie coś nie wiem czy o tym tu pisze : (Tłumacz google) BYE BYE recyklerów! Teraz warpoints podane w każdym ataku będzie brać pod uwagę tylko część planety tam zniszczone i atakujący i obrońca różnicę poziomów Gwiazda bazowa. Teraz już nie będzie zależeć od rodzaju, poziomu lub liczby zniszczonych budynków! Więc upewnij się, budowy i modernizacji wszystko, aby upewnić się, że kto atakuje nie robi się dużo warpoints w prosty sposób!

      Pierwsze regularne saldo nowego systemu beta warpoint! Po prostu zwiększyła ogólną ilość warpoints można dostać w każdym ataku, teraz nawet bardziej niż z poprzedniego systemu! Zmniejszyła się również premię za atakowanie planety lub kolonię z wyższym poziomem ramienny niż Ciebie, a kary za atakowanie planety lub kolonię z niższym poziomem gwiazdkowy podstawką! Więcej poprawek pochodzących jutro!

      Nowe sojusze uszczypnąć! Teraz wszystkie planety i kolonie będą całkowicie autorepaired na początku wojny Alliance i na co 4 godziny-lub rzadziej, jeśli Sojusz ma więcej członków niż wróg, aby upewnić się, każdy może zaatakować samą liczbę razy! Mamy również Poprawiono błąd, który dał ci zbyt dużą ilość warpoints kiedy zaatakował częściowo zniszczonej planety

      Dziękuje bardzo szczęśliwy lol



    Pa, Pa, Gracze zaniżający poziomy Swoich Baz/Swoich Sojuszy!
    Teraz punkty wojny zdobyte w każdym ataku przyznawane będą za zniszczone budynki podczas ataku/procęt zniszczonych budynków podczas ataku na bazę oraz barana będzie pod uwagę różnica poziomów Gwiezdnej Bazy atakującego i obrońcy. Teraz otrzymane punkty nie będą już zależeć od rodzaju, poziomu lub liczby zniszczonych budynków! Więc postaraj się wszystko ulepszyć i maksymalnie zmodernizować aby ten który atakuje nie zdobył łatwo Punktów Wojny na Tobie!

    Pierwsze zmiany w nowym nowego systemie beta warpoint! Zwiększyła się ogólna liczba punktów wojny jakie można dostać w każdym ataku (dla wszystkich członków sojuszu), teraz jest o wiele więcej punktów wojny niz w poprzednim systemie! Zwiększyła się premia za atakowanie planety lub koloni z wyższym poziomem bazy gwiezdnej niż Twoja, a za atakowanie planety lub koloni z niższym poziomem odejmowane beda gwiazdki! Więcej poprawek/nastepne poprawki zostaną wprowadzone/opisane jutro!

    Nowe sojusze zwyciężyć! Teraz wszystkie planety i kolonie będą całkowicie podlegały Autonaprawie po rozpoczęciu się wojny sojuszu i co 4 godziny będą się automatycznie odbudowywać -lub rzadziej jeśli Sojusz ma więcej członków niż wróg, po to aby każda ze stron w wojnie mogła zaatakować wroga taką samą liczbę razy! Poprawiono również błąd który dawał zbyt dużą ilość punktów wojny gdy atakowałeś częściowo już zniszczoną planetę.


więć o tym nie pisałeś?
  
Mik2006
23.03.2014 17:14:38
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Posty: 30 #1788530
Od: 2014-2-11


Ilość edycji wpisu: 1
Lucek nie wiem, czy pisałem, tyle tu na trzaskałem tych postów ze ... coś tam chyba było, wstawiłeś to ja przetłumaczyłem jak potrafiłem z polskiego na nasze i tyle....
nawet jeśli już było to ta wiedza na temat gry się przyda, nie istotne kto wstawia/pisze posty, fajnie było by jak by więcej ludzi spisało a nie ja tu tylko monologi walę... smutny
ważne jest to że każdy z grających dzięki temu może się dowiedzieć o nowościach w GL
_________________
Sojusz TEAM SIX - Zapraszam
  
Lucek
23.03.2014 19:01:13
Grupa: Użytkownik

Posty: 9 #1788660
Od: 2014-3-17
no to spoko to poszukam czegoś jeszcze bardzo szczęśliwy

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA » GALAXY ŻYCIE V.0.95.6 DODATKOWE ULEPSZENIA I POPRAWKI 03.10.2014

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny