Grupa: Użytkownik
Posty: 30 #1773274 Od: 2014-2-11
Ilość edycji wpisu: 1 | źródło: http://forums.ubi.com/showthread.php/844490-PC-Galaxy-Life-v-0-95-6-Release-Notes?p=9563284#post9563284
Cześć Starlingi! Wiemy, ze od wielu czas temu większość z głównych problemów były to fałszywe wojny, zaniżona ranga, w odniesieniu do sojuszy: punkty wojenne są niesymetryczne do prowadzonej wojny, ludzie zawsze są na wojnie lub pod osłoną sojuszu, nieaktywnych sojuszy i wykorzystanie innych powiązanych kwestii. Mamy zamiar rozwiązać wszystkich tych kwestii, a przynajmniej wyeliminowanie tych sytuacji do minimum w najbliższym czasie, z globalnym rozwiązania, które rozwiązania wszystkie z nich, ponieważ są one połączone ze sobą, w celu upewnienia się, ze gra jest bardziej sprawiedliwe dla największej części graczy i wolne od niektórych wyczynach denerwujących wielu graczy. Dziś prasowa V0.95.6, który jest pierwszym dużym krokiem w tym kierunku. Ta wersja zawiera częściowe rozwiązanie niektórych z tych problemów, które być manipulowane w przyszłych aktualizacjach gry, która obejmie inne części tego globalnego rozwiązania. Wkrótce będziemy poinformować o innych części aktualizacji i zachęcamy do informacji zwrotnych w celu poprawy systemu.
Galaktyczne Zycie v.0.95.6 ulepszenia
-->Szybkie Wojny: Wojny systemowe ślepy Sojusz deklaracja, poprawić, aby uniknąć pewnych wyczyny. Wybierz trudności pomiędzy łatwy, średni lub trudny(silny) zamiast wybierając konkretny sojusz, przyciski wypowiedzenia wojny są teraz usunięte z opisu sojuszu. -->Nieaktywne sojusze (te, których członkowie nie grali w ciągu ostatnich dwóch tygodni), nie są uwzględniane w wynikach kojarzeń. -->Nowy system punktów wojny, teraz bardziej koncentruje sie na procent planety zniszczone w każdym ataku. Wiec do widzenia downgraders. (wiec do widzenia tym którzy zaniżyli wartość swojej planety- pewnie poprzez skasowanie jakichś budowli, zaniżenia lvl bazy?? tak to tłumacze, lub ludzi którzy atakowali siebie na wzajem/swoje mulitkonta) -->Dodatkowa nagroda za zniszczenie planety na raz, a nie w wielu ataków. To kwota punktów wojny wypływa również z różnicy poziomów bazy gwiezdnej pomiędzy atakującym i obrońcą planety. -->Zmiany iServer i ulepszenia. Usprawnienie interfejsu użytkownika w wydarzeniach gry (Doomsday, Halloween, itp.) System. Gracze, które były nieaktywni przez 60 dni zostali wprowadzeni w stan hibernacji, nie można wiec ich odwiedzić lub wykorzystywać ich w sojuszach (atakować) chyba ze zalogują się ponownie Inne ulepszenia wewnętrznych i drobne.
Poprawki
Ma?e inconsistences HUD. Wewnętrzne drobne zmiany i ulepszenia.
Znane problemy, które mają być usunięte jak najszybciej
Szukaj Sojuszu nie działa. Możliwość wysyłania zaproszeń podczas wojny Sojuszu.
Mam nadzieje, ze podoba Ci się ten pierwszy krok, aby rozwiązać większość głównych problemów w grze. Jak wiecie, jesteśmy zawsze otwarci na Państwa opinie w celu dalszej poprawy go, jak ta poprawa która wynika częściowo z zebranych od Państwa informacji, w jednym mamy zarówno PC i mobilnych wersji gry w ciągu miesięcy.
_________________ Sojusz TEAM SIX - Zapraszam |